سومین تور هنری-تفریحی آموزشگاه آزاد هنری دانه

برگزاری سومین تور هنری-تفریحی دانه، بازدید از دشت، آبشار و ارتفاعات منطقۀ دریوک در جاده هراز، استان مازندران، جمعه ۱۳۹۲/۰۳/۲۴ | 06/ 9/2013
 
برگزاری سومین دور از تورهای آموزشگاه آزاد هنری دانه با دیدگاه هنری - تفریحی در تاریخ جمعه بیست و چهارم خرداد ماه ۱۳۹۲ در منطقۀ دریوک واقع در جادۀ هراز استان مازندران برگزار خواهد شد. این منطقه که یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق کوهستانی حاشیۀ جادۀ هراز می‏ باشد با دارابودن دشتی وسیع و چشم اندازی منحصر به فرد از آسمان و پهنۀ مرتع و دو آبشار زیبا از جذابیت های خاصی برای عکاسان طبیعت و نقاشان و طبیعت گردان برخوردار است.
آموزشگاه آزاد هنری دانه با برگزاری تور یک روزۀ بازدید از این منطقه تمایل دارد این ویژگی ها را در معرض دید و دسترس علاقه مندان به طبیعت و هنر قرار دهد.
 
زمان : جمعه ۱۳۹۲/۰۳/۲۴ ساعت ۶ صبح تا ۶ عصر
حرکت از قائمشهر : رأس ساعت 5:30 دقیقه صبح از میدان طالقانی، جنب فروشگاه آویشن
حرکت از بابل : رأس ساعت 6 صبح از میدان شیرخورشید، جنب هلال احمر
هزینه : مبلغ 15000 تومان برای هر نفر
مکان : دشت دریوک واقع در جادۀ هراز، استان مازندران
 
سرویس رفت و برگشت با مینی بوس خواهد بود
 
شرایط تور : علاقه مندان به همراهی لطفا تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه با واریز هزینه به حساب سیبای شماره ۰۱۰۱۶۸۹۲۳۱۰۰۷ بانک ملی و یا انتقال وجه از طریق شمارۀ کارت ۶۰۳۷۹۹۱۴۵۷۱۵۱۵۰۸ بانک ملی به نام حسین روانبخش، حضورشان را قطعی اعلام فرمایند، همراه داشتن فیش واریزی به تعداد نفرات و همراهان در روز حرکت، داشتن توانایی در حداقل ۴۰ دقیقه پیاده روی کوهستانی سبک، به همراه داشتن لوازم شخصی، یک بطری آب، غذای صبحانه و نهار و میان وعده، لباس راحت تابستانی، کفش مناسب پیاده روی در کوهستان، دوربین عکاسی و لوازم نقاشی برای هنرمندانی که بخواهند به خلق اثر بپردازند.
 
تصاویری از مسیر و منطقۀ دریوک، ارتفاعات جاده هراز، مازندران
 
     
  

Welcome

Welcome to Hossein Ravanbakhsh's official website.This website contains a selection of Ravanbakhsh's artworks. He lives and works in Qaemshahr, Iran
 

Blog

برگزاریِ کارگاه یکروزهٔ انیمیشن
آشنایی با زمانبندی و تکنیک‌های انیمیشن | 01/14/2019

آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی دانه در نظر دارد در تاریخ ... بیشتر بخوانید

More Blog Entries